Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за копчетата на ел.стъклата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за копчетата на ел.стъклата

    Колеги,
    днес ми се случи следното нещо:
    Както си свалях прозореца(шфьорския) и изведнъж копчето се разклати все едно нещо се е разкачило и на можах да вдигна обратно стуклото.След това малко го размърдах и леко,леко го вдигнах.Това какво означава,че е счупено или може да се оправи с разглабяне?

  • #2
    Това означава че е счупен бутона.Тои лагерува на една пъпчица която се чупи лесно.Сменя се не толкова трудно /само пласмасата/ Става и от 156 пак само пласмасата.
    5 Ланчии зад гърба си!
    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

    Comment


    • #3
      Предполагам говориш само за самото копче ,защото те не са им еднакви дръжките.А това няма никакъв шанс да се оправи,така ли-само смяна?

      Comment


      • #4
        дам за самия бутон
        5 Ланчии зад гърба си!
        И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

        Comment


        • #5
          мерси за инфото колега.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от sanata Покажи съобщение
            Предполагам говориш само за самото копче ,защото те не са им еднакви дръжките.А това няма никакъв шанс да се оправи,така ли-само смяна?
            Ремонтират се тези бутони
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Ремонтират се тези бутони
              Възможно ли е сам да си го оправя,или е нешо сложно за "специалист".
              Смисъл запоява ли се ,лепи ли се или по-точно какво се прави,че не съм го разглобил още и не знам какво точно има вътре?

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Ремонтират се тези бутони
                Прав си
                алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                  Прав си
                  И като е прав ! Айде разкажи ти поне как става номера че на мене и 2-те за предните са ми счупени , но им знам чалъма да си ги натискам , ма друг седне ли абсурд !!!
                  Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
                    И като е прав ! Айде разкажи ти поне как става номера че на мене и 2-те за предните са ми счупени , но им знам чалъма да си ги натискам , ма друг седне ли абсурд !!!

                    Правилно колега,ама май тази информация е кът,или е много скъпа?.Нищо де,ако някой друг знае да драсне някой ред.

                    Comment


                    • #11
                      Повечето са така в този раздел. Знаят нещо и си го кътат за себе си
                      Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

                      Comment


                      • #12
                        Не крия информация но ми отне около седмица за да ги оправя и четирите копчета. На самите пластмаси на бутоните има едни пъпчици които дефакто държат копчето стабилно и му позволяват да се движи, отделно под самия бутон има едни текстолитови пластинки ....но си ги представете в размер 2х7х0,5 мм това са ширина, дължина и дебелина... които предават натиска от бутона към платката да кажем и тези пластинки понякога се счупват в края и няма кои да натиска. Аз бях с два развалени бутона и една такава счупена пластинка. Трябват Ви пинсети няколко вида, хубави лепила бързо лепящи и не дотам бързо лепящи малки финни пилички ситна шкурка с номер 100 или 120 и търпение. Отделно че е шибано отварянето на самия блок и аз се принудих някои зъбчета да ги махна защото го отварях и затварях блока сигурно 100 пъти. Само съжалявам че не документирах процеса както и ремонта на неизключващите мигачи на алфа 166.

                        Няма нищо скришно но като отворите ще видите.

                        Поздрави
                        алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                        алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                        Comment


                        • #13
                          Прецака ми се едното копче ....така че може да направя малко снимков материал.



                          Поздрави
                          алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                          алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                          Comment


                          • #14
                            Доколкото разбрах,има доста хора с този проблем,така че със сигурност ще бъдеш много полезен колега.

                            Comment


                            • #15
                              Обещаните снимки.
                              1. Това е панела с копчетата който след махане на гумичката в дръжката и развиването на двете видички излиза.
                              2. С кръстата отверка развивате 4 бр. видички и сваляте капачето.
                              3. Внимателно изваждате цялата платка.
                              4. Внимавайте да не загубите голямата пружина за копчето което заключва отварянето на задните стъкла.
                              5. Проблемното копче е за заден ляв прозорец.
                              6. Внимателно отваряте зъбчетата 4 бр. и отделяте бутона с основата му от долната част.
                              7. Пред вас е платката на бутона. С поялник на две или три места има калай който отстранявате. С малки клещи изправяте много финните пластини под калая.
                              8. Изваждате платката и пред вас са двата механизма на копчето. Виждате текстолитовите пластинки. Трябва да са еднакви. При мен едната е счупена. За целта използвах парче от платка около 0,5 мм дебелина /от на малкия една радиоуправляема кола която се предаде/ и внимателно си изрязвате нова пластинка. Напасвайте я точно да влиза в каналчетата в смисъл да не затяга, а да е свободна.
                              9. Поставете старата здрава пластина и новата на местата им и по обратен ред сложете малката платка. С леко притискане сложете калай на местата където е имало.
                              10. Обратно сглобете бутона с основата и долната част. Зъбчетата трябва да щракнат. При мен ги махнах /изпилих/ и затова е привързано с капронов конец и КАПЧИЦА за да не се развърже конеца но в същото време да е стегнат.
                              11. На последните снимки е бутон с направени пъпки за движение напред и назад с помоща на ПОКСИПОЛ и финна пиличка.

                              Имате работещи копчета.
                              Дано съм бил полезен.

                              Поздрави
                              Attached Files
                              Last edited by mian4o; d.m.y г., 22:55.
                              алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                              алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                              Comment

                              Working...
                              X